Kontakta styrelsen i första hand vid felanmälan som avser våra gemensamma utrymmen, t ex hissar, tvättstuga, belysning etc. Undantag är om en nödsituation inträffat, t ex om någon sitter fast i hissen, vattenläckage eller liknande.

Felanmälan

Felanmälan vid icke akuta fall
Skicka e-post till:  felanmalan@husberget.se eller kontakta någon i styrelsen direkt.

Vid nödsituation

Kontakta MH Drift telefon 08-409 38 000, e-post fel@mhdrift.se, https://mhdrift.se/felanmalan)
Elevate (vid problem med hissar) telefon 0735-011923

Vid problem i din egen lägenhet

Om något i din lägenhet går sönder och är att anse som ”inre underhåll”, är det upp till dig som bostadsrättshavare att åtgärda det, själv eller med valfri hantverkare, t ex MH Drift. Du som bostadsrättshavare står då för kostnaden.

Inre och yttre underhåll

Vad som är ”inre underhåll” (medlemmens ansvar) och ”yttre underhåll” (Föreningens ansvar) beskrivs i våra stadgar samt på sidan Inre och yttre underhåll

Kontakta styrelsen
info@husberget.se, men om din fråga är av mer brådskande natur ber vi dig kontakta styrelsen per telefon.  Se Styrelse.

P-platser och extra förråd
parkeringforrad@husberget.se

Ekonomisk förvaltning
Fastum 90220
Fastum Direkt (självservice): https://www.fastumdirekt.se/

Teknisk förvaltning
MH Drift & Fastighetsservice AB, mån-fre 8-16, övrig tid jour!
Felanmälan 08-409 38 000, fel@mhdrift.se, www.mhdrift.se. OBS! Vid fel inne i din lägenhet kan du själv få stå för kostnaden!

Entema AB, Tekniska problem med tvättstugor 08-449 44 30

Hissjour
Elevate Stockholm AB, 073-501 19 23

Telia 
Kundservice/felanmalan 
Abonemangsfrågor 90 200

Tele 2 90200
Kundservice och felanmälan: https://www.tele2.se/kundservice